Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
Linija pralnih strojev I-Pro Series 3 ponuja prilagojene in tehnološko napredne rešitve za izjemno in presenetljivo izkušnjo pranja. Zahvaljujoč protibakterijski tehnologiji ABT® (certifikat inštituta VDE) pralni stroj I-Pro Series 3 odstrani 99 % bakterij in tako zagotavlja popolno higieno vaših oblačil. Varčevanje z energijo pa zagotavlja patentirana tehnologija motorjev Direct Motion, ki zagotavljajo znatno zmanjšanje porabe energije in vode ter izjemno tiho delovanje. Haier I-Pro Series 3 je resnično serija za tiste, ki iščejo profesionalne rezultate z veliko več udobja. Direct Motion je zasnovan in izdelan tako, da traja. Motor deluje brez jermena in je neposredno pritrjen na boben, kar močno zmanjša hrup in vibracije, povečuje trpežnost ter zmanjšuje porabo energije. Notranje digitalne tehtnice stehtajo perilo in samodejno prilagodijo porabo vode in trajanje programa glede na količino perila, ki ga perete. Program Refresh naredi vaše oblačilo mehko in zmanjša prisotnost vonjav in alergenov. Topla meglica prodre globoko v tkanine, sprosti vlakna in olajša likanje. Parna funkcija znotraj bobna razprši paro in tako sprosti vlakna v perilu, olajša odstranjevanje trdovratnih madežev in alergenov ter bistveno olajša likanje oblačil.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.