Ob nakupu prevmatik si zagotovite dodatno kasko garancijo za obdobje 12 mesecev od nakupa. Garancija velja pri pnevmatikah, ki vam jih montirajo na servisu Point S, aktivirate pa jo v roku 15 dni po montaži na http://www.point-s.si. Pri tem morate skenirati ali fotografirati račun ali aneks za pnevmatike in naložiti datoteko s sliko. Prek e-pošte prejmete potrdilo o vaši registraciji, kar vam prinaša garancijo Point S.
Člani programa zvestobe pri nas kupujete ugodneje.
Prijavite se in preverite stanje svojih točk. Če v program zvestobe še niste včlanjeni, se včlanite.
Ugodnosti programa zvestobe so na voljo le naročnikom storitev Telekoma Slovenije, ki so člani programa zvestobe.
Prihranite dragocen čas in denar, ki ju porabite za sezonske menjave pnevmatik, in investirajte v pnevmatiko s celoletnimi zmogljivostmi: MICHELIN CROSSCLIMATE 2. Pnevmatika s certifikatom za zimske razmere (3 PMSF) zagotavlja najboljše rezultate pri zaviranju in oprijemu na zasneženi podlagi in je vodilna pri zaviranju na suhi in mokri podlagi. Toplotno prilagodljiva sestava tekalne plasti se prilagaja spreminjajočim se cestnim temperaturam. Progresivni bloki dezena na ramenih izboljšajo oprijem na snegu, bloki tekalne plasti v obliki črke V pa povečajo stik s tlemi pri zaviranju na suhem. Utori v obliki črke V, zasnovani za odvajanje vode, zagotavljajo odlično zaviranje na mokrem.
Čas dostave je odvisen od prejema podpisanega aneksa k pogodbi programa zvestobe in zasedenosti dostavnih služb. Dostave se vršijo predvidoma v roku 3 do 10 delovnih dni, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku 30 dni.
Izbira izdelkov ali storitev na obroke je na voljo članom programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo nakupa izdelkov ali storitev na obroke se izvrši prek računa Telekoma Slovenije. S tem omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki imajo zadostno število točk, so naročniki storitev Telekoma Slovenije in pri katerih je preteklo najmanj 30 in največ 60 dni od izdaje prvega računa ter imajo poravnane obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka ali storitve na obroke zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Dostava izdelkov je na izbrani naslov kupca, kar pa ne vključuje dostave do stanovanja oziroma v stanovanje. Pri storitvah so podrobnejše informacije navedene v dokumentih, ki jih najdete pri predstavitvi storitev v E-trgovini. Priporočamo, da si dokumente shranite. Pogodba o nakupu izdelka ali storitve na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe. Več informacij je na voljo v Pogojih programa zvestobe in Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk.