Prenesite dobroimetje s svojega računa Mobi na drug račun Mobi.
Prenos dobroimetja lahko uredite v Mojem Telekomu ali z ukaznim nizom na svojem mobitelu.
Prenesete lahko poljubni znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 € in opravite največ 5 prenosov na dan.
Prenos dobroimetja med predplačniškimi računi je brezplačen.
Prenos dobroimetja ne podaljšuje veljavnosti predplačniškega računa na številki, ki prejme dobroimetje.
Dobroimetje lahko prenašate, če je stanje na vašem računu Mobi najmanj enako znesku, ki ga želite prenesti na drugo številko Mobi.
Prijavite se v Moj Telekom – obiščite moj.telekom.si ali mobilno aplikacijo. Izberite svoj račun Mobi in v sklopu Klici in sporočila izberite Prenos dobroimetja.
Vpišite številko Mobi in znesek ter potrdite prenos.
V mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate* številko Mobi, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic.
S potrditvijo prenosa dobroimetja je prenos na drugo številko Mobi dokončen, zato vam svetujemo previdnost pri vnosu številke Mobi.
O prenosu dobroimetja sta pošiljatelj in prejemnik obveščena z SMS-om.
Dobroimetje lahko prenašate, če ste prej opravili prvo aktivacijo številke Mobi in če ni minilo več kot 90 dni od zadnje polnitve oziroma uspešnega podaljšanja veljavnosti računa Mobi.
Dobroimetje lahko prejmete, če na vaši številki Mobi ni minilo več kot 270 dni od zadnje polnitve ali zadnjega podaljšanja veljavnosti računa Mobi.
Če prenosa dobroimetja ne želite uporabljati, s števike Mobi pokličite 121 in storitev vam bomo izključili. Ponovni vklop je mogoč le s pisnim zahtevkom.
Če je številka Mobi v fazi prenosljivosti, prenos dobroimetja s številke ni več mogoč.