Ločeni račun uporabniku omogoča rabo službenega mobitela tudi za zasebne namene. Službeno rabo mobitela plača podjetje, zasebno pa uporabnik sam.
Od dneva vklopa ločenega računa poteka ločevanje vseh stroškov, tudi tistih, ki nastanejo v tujini, v skladu z izbranim modelom ločevanja.
Naročnik in uporabnik ne vidita višine obveznosti ali opravljenih storitev drug drugega.
Za vsako službeno številko lahko določite svoj model ločevanja in limit, ki ju lahko spreminjate enkrat mesečno (veljati začne prvi dan naslednjega meseca).
P > podjetje
Z > zaposleni
L > do limita (do doseženega zneska limita plača podjetje, po doseženem limitu pa zaposleni na ločenem računu)
Dodatne storitve* > v primeru dodatne storitve s pripono LR se storitev zaračuna na sekundarnem razmerju (npr. Balkan 7 dni (LR))
Podjetje plačuje: vse priključne takse, naročnine, klice znotraj MPO, dodatne poslovne naročnine, poslovni prenos podatkov, poslovno uverturo in podobne dodatne poslovne storitve ter druge storitve glede na model ločevanja.
Uporabnik plačuje: VALÚ Moneto, donacije, storitve zabavne in informacijske narave, uverturo, klice na posebne in komercialne številke, glasovanja, SMS-info in podobne zasebne storitve ter druge storitve glede na model ločevanja.
Storitve, ki ne gredo v celoti na račun podjetja ali na uporabnikov račun, se delijo tako, da porabo do limita plača podjetje, nad limitom pa uporabnik. Višino limita določi podjetje.
Za podrobnejšo predstavitev Ločenega računa in dodatna pojasnila se obrnite na Telekomov center, pišite na e-naslov loceni.racun@telekom.si ali pokličite center za pomoč uporabnikom na številko 041 700 700.