Izberite modro in prihranite s paketoma Modri
Paketi Modri prinašajo vse v enem
Paketi Trio po enotni ceni
Najboljše se vedno dogaja pri nas
Ponudba za mlade
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Izbor domačih in tujih programov
Izbirajte med 4 shemami
Dodatni programi za vse okuse
Uživajte v domačem kinu
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
Za samostojno bivanje in 24-urno povezavo s svojci
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate točke?
Brezplačno in brez obveznosti
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Mobilni naročniki Telekoma Slovenije lahko po novem vse nakupe v trgovini Google Play poravnate z mesečnim računom Telekoma Slovenije.
Plačilo z računom Telekoma Slovenije je mobilnim naročnikom omogočeno pri nakupih vsebin v spletni trgovini Google Play z mobilno napravo, ki podpira operacijski sistem Android in v katero je vstavljena aktivna kartica SIM Telekoma Slovenije. Opravljeni nakup se vam bo zaračunal na mesečnem računu Telekoma Slovenije.
Ko želite prvič izbrati omejeno vrsto plačila, morate najprej povezati svoj račun Google s svojo mobilno številko, pri tem pa se morate nahajati v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije. Nadaljnji nakupi so možni tudi prek brezžičnega omrežja WiFi in v gostujočem omrežju. Limit za plačevanje v spletni trgovini Google Play je nastavljen na 30 EUR, višino limita pa lahko tudi spremenite.
Preberite si tudi:
V roku 2 ur od nakupa lahko zahtevate vračilo denarja na mobilni napravi oz. prek spleta (ne velja za nakupe znotraj aplikacij, npr. nakup dodatnih življenj, orožja v igrici …).
Po preteku 2 ur morate za vračilo denarja kontaktirati Google ali razvijalca aplikacije. Google bo izvedel vračilo v skladu s svojimi postopki in politiko vračanja denarja.
Koristne povezave:
Svetujemo vam, da najprej pri svoji družini, sorodnikih in znancih preverite, ali je kdo od njih opravil nakup. V primeru, da ni vsebine kupil nihče izmed njih, lahko vložite reklamacijo na spletni strani https://support.google.com/googleplay/answer/2851610. Reklamacijo lahko vloži le dejanski lastnik računa Google, s katerega je bil opravljen reklamirani nakup.
Vračilo bo izvedeno na podlagi predhodne odobritve vračila s strani Googla in v skladu z internimi postopki Telekoma Slovenije, ki so definirani v Splošnih pogojih uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d., ki jih najdete na www.telekom.si.
Časovni okviri za vračilo kupnine v trgovini Google Play so navedeni na spletni strani: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?vid=1-635763152200193532-872517248&visit_id=1-636203680492273474-3425269479&rd=1.
Pred vložitvijo reklamacije potrebujete številko naročila ali podatke o svojem računu Google. Številka naročila se nahaja na računu, ki ste ga prejeli na svoj elektronski naslov Google.
Svetujemo vam, da preverite, ali imate ustrezen paket in vključeno to možnost plačila. Drugi pogoj pa je, da imate v svoji mobilni napravi aktivno kartico SIM in da se nahajate v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije.
Svetujemo vam, da preverite, ali ste morda presegli mesečni limit nakupov prek računa Telekoma Slovenije. Če želite povečati svoj limit, se obrnite na Telekom Slovenije. Način povečanja limita je definiran tudi v Pogojih za uporabo storitve nakupovanja vsebin v aplikacijski trgovini Google Play.
Svoje pretekle nakupe in morebitna vračila v trgovini Google Play najdete pod zavihkom Računi/Zgodovina naročil.
Svoje porabo v trgovini Google Play prek računa Telekoma Slovenije lahko preverite tudi prek SMS-sporočila. Na številko 1919 pošljite sporočilo z vsebino PORABA GOOGLE.
V tem primeru ste o tem obveščeni, nakupa pa ni mogoče izvesti prek računa Telekoma Slovenije.
https://support.google.com/googleplay/answer/2651410?hl=en
https://support.google.com/googleplay/answer/6033962?hl=en&ref_topic=3365284
https://support.google.com/googleplay/answer/2521798
https://support.google.com/googleplay/answer/113409
https://support.google.com/googleplay/answer/1075738
https://support.google.com/googleplay/answer/1626831?rd=1
https://support.google.com/googleplay/answer/190860
https://support.google.com/googleplay/troubleshooter/6166816?rd=1
https://support.google.com/googleplay/answer/3238095
https://support.google.com/googleplay/troubleshooter/4592924?rd=1
Prijavite se na naše e-novice in ne zamudite aktualnih novosti in akcij.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosim izberite vrsto sporočila:
Polja označena s zvezdico (*) so obvezna.