Xplore Električna rolka Rolly XP9700 + gokart

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


Pripravite se, izberite ‘’transformacijo’’ za svoj pametni električni skuter. Privoščite si pravi električni ‘’gokart’’. Enostavna montaža na vaš električni pametni skuter in že ste pripravljeni za dirke. Postanite najatraktivnejši uporabnik električnega skuterja.

    • barva rolke: doodle rumena
    • barva gokarta: črna
    • napredna uporaba s pomočjo nagibanja
    • čas delovanja: do 60 minut
    • domet: več kot 3000 m
    • največja hitrost: do 10 km/h
    • vrsta baterije: Li-Ion
    • 16,5-centimetrska kolesa
    • vgrajena LED-svetila
    • ročaji oblečeni v peno
    • garancija 12 mesecev


    VSEBINA KOMPLETA
    • električna rolka
    • dodatek gokart
    • polnilec

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
50 točk 24 x 11,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Program zvestobe 24 mesecev
50 točk 24 x 11,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

PAB d. o. o.
Kranjska cesta 14
4202 Naklo
T: 04 25 75 150

opomba: reklamacije@pab.si
delovnik: pon - pet: 8.00 - 16.00

​​

​​

Pišite nam

Prosim izberite vrsto sporočila: