Xplore Električna rolka Rolly XP9700

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


Električna rolka je primerna za vse generacije ter prinaša obilo zadovoljstva in telesne aktivnosti. Omogoča vam, da z lastnim ravnotežjem nadzorujete vožnjo v katerokoli smer in določate hitrost. Primerna je za vse generacije, saj je njena nosilnost do 120 kg. Poganja jo Samsungova li-ionska baterija. Čas polnjenja je do 120 minut. S pravilno uporabo ima lahko življenjsko dobo tudi do 2000 polnjenj oziroma lahko z njo prevozite več deset tisoč kilometrov.

Izbiro barve, prosimo, dopišite na aneks. V nasprotnem primeru boste prejeli rolko modre barve.



    • dimenzije: 25 x 65 x 27 cm (š x d x v)
    • masa: 13 kg
    • barva: modra, rdeča
    • napredna uporaba s pomočjo nagibanja
    • čas delovanja: do 60 minut
    • domet: več kot 3000 m
    • največja hitrost: do 10 km/h
    • vrsta baterije: Li-Ion
    • 16,5-centimetrska kolesa
    • vgrajena LED-svetila
    • garancija 12 mesecev

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
40 točk 24 x 10,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Višina ugodnosti je odvisna od števila točk. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj tri mesece. Pogoj za nakup izdelkov je, da nimate neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost lahko koristite na portalu Moj Telekom ali osebno v Telekomovem centru vsake štiri mesece. V primeru, da je član mladoleten ali je član naročnik storitev Telekoma Slovenije manj kot tri mesece ali ima/je imel v preteklem obdobju neporavnane zapadle obveznosti, nakup na obroke ni možen. Naročeni izdelek se dostavi v roku do 10 delovnih dni od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko obrnete na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov: Seznam servisov ali najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene. V primeru, da dobava določenega izdelka zaradi porabe količin, umika iz prodaje ali zaradi drugih razlogov ni več mogoča, si Telekom Slovenije pridržuje pravico do dopolnitve ponudbe s ponudbo novega primerljivega izdelka.
Program zvestobe 24 mesecev
40 točk 24 x 10,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Višina ugodnosti je odvisna od števila točk. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj tri mesece. Pogoj za nakup izdelkov je, da nimate neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost lahko koristite na portalu Moj Telekom ali osebno v Telekomovem centru vsake štiri mesece. V primeru, da je član mladoleten ali je član naročnik storitev Telekoma Slovenije manj kot tri mesece ali ima/je imel v preteklem obdobju neporavnane zapadle obveznosti, nakup na obroke ni možen. Naročeni izdelek se dostavi v roku do 10 delovnih dni od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko obrnete na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov: Seznam servisov ali najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene. V primeru, da dobava določenega izdelka zaradi porabe količin, umika iz prodaje ali zaradi drugih razlogov ni več mogoča, si Telekom Slovenije pridržuje pravico do dopolnitve ponudbe s ponudbo novega primerljivega izdelka.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

PAB d. o. o.
Kranjska cesta 14
4202 Naklo
T: 04 25 75 150

opomba: reklamacije@pab.si

​​

​​