Sony Igralna konzola PlayStation®4 500GB

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


PlayStation 4 je najboljše mesto za dinamično igranje. Pohvali se lahko z zmogljivo grafiko in hitrostjo, inteligentno personalizacijo, globoko integriranimi socialnimi sposobnostmi ter inovativno možnostjo drugega zaslona. Združuje neprimerljive vsebine in igralne izkušnje in je popolnoma prilagojen igralnim navdušencem.

    • barva: črna
    • možnost brskanja po spletu
    • procesor AMD X86-64, Jaguar, 8-jedrni
    • 500 GB trdega diska
    • 8 GB GDDR5 RAM-a
    • 2 x USB 3.0
    • HDMI-izhod
    • ethernet povezava
    • WiFi 802.11 b/g/n
    • Bluetooth
    • garancija: 12 mesecev
    VSEBINA KOMPLETA
    • konzola PlayStation®4
    • brezžični igralni plošček (DUALSHOCK®4)
    • 1 mono slušalke
    • 1 napajalni kabel
    • 1 HDMI-kabel
    • 1 USB-kabel

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
50 točk 24 x 12,40
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Program zvestobe 24 mesecev
50 točk 24 x 12,40
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

Big Bang d.o.o.
Šmartinska 152, Hala 11
1000 Ljubljana
T: 01 30 93 803

​​

​​

Pišite nam

Prosim izberite vrsto sporočila: