Samsung Pametna ura Gear S3 Frontier Bluetooth

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


Gear S3 je kakovostna ura s številnimi naprednimi funkcijami, njena uporaba pa je preprosta. Daje vam občutek svobode, saj jo lahko več dni uporabljate brez povezave s telefonom oz. brez polnjenja. Ura ima svoj GPS, tako da lahko telefon pustite doma. Še vedno pa boste imeli dostop do optimiziranih pohodniških poti, razdalje do naslednje luknje na stezi in do informacij o najboljših restavracijah v vašem okolju. Uro Gear S3 si lahko nadenete v vseh vremenskih pogojih in za vse priložnosti, saj ji standard IP68 zagotavlja povečano odpornost na prah in vodo (potopite jo lahko do 1,5 metra globoko za 30 minut).

    • barva: črna
    • baterija: 380 mAh
    • velikost: 46 x 49 x 12,9 mm
    • okrogel zaslon sAMOLED na dotik, 3,3 cm (1,3"), ločljivost 360 x 360 točk
    • 4 GB vgrajenega spomina
    • možnost uporabe prek zaslona na dotik in vrtljivega okvirja
    • operacijski sistem Tizen v slovenščini
    • Bluetooth povezava z napravami Android in iOS
    • povečana odpornost na vodo in prah (standard zaščite IP68)
    • merilec srčnega utripa, barometer, GPS, merilec okoljske svetlobe
    • podpora za WiFi in NFC
    • brezžično polnjenje
    • garancija: 12 mesecev
    VSEBINA KOMPLETA:
    • ura
    • namizni brezžični polnilec
    • dodaten pašček
    • omrežni polnilec
    • kratek priročnik z navodili za uporabo

    Pametna ura deluje z določenimi napravami Android in iOS. Točen seznam najdete na Samsungovi spletni strani.
    Seznam podprtih naprav.

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
70 točk 24 x 14,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Program zvestobe 24 mesecev
70 točk 24 x 14,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

RAM2 d.o.o.
Bratislavska 7
1000 Ljubljana
T: 01 586 27 16

www.ram2.si
delovnik: pon - pet: 7:00 - 17:00

​​

​​

Pišite nam

Prosim izberite vrsto sporočila: