Nintendo NEW 2DS XL Pokeball Edition

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


Z Nintendo 2DS XL lahko igrate vse Nintendo 3DS igre v 2D. Vključuje C Stick in ZL-/ZR-gumbe, kar omogoča razširjene nadzorne možnosti v združljivih igrah. C-Stick omogoča boljšo kontrolo glede na to, kako močno pritisnete. Konzola 2DS XL je tematska - Pokeball - in ne vsebuje igre (limited Pokeball).

    • barva: rdeče-bela
    • dimenzija: 13 x 5 x 17 cm
    • platforma: Nintendo 2DS
    • diagonala zaslona (zgornji): 12,4 cm
    • diagonala zaslona (spodnji): 10,6 cm
    • brezžična povezava WiFi
    • NFC
    • dva barvna zaslona na dotik
    • vgrajen fotoaparat
    • spominska kartica: mikro SDHC (4 GB priložena)
    • garancija: 24 mesecev
    VSEBINA KOMPLETA
    • 1 x Nintendo NEW 2DS XL
    • 1 x pisalo Nintendo NEW 2DS XL
    • 1 x spominska kartica mikro SDHC (4 GB)
    • napajalnik
    • 6 x AR-kartice
    • navodila za uporabo

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
30 točk 24 x 7,30
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Program zvestobe 24 mesecev
30 točk 24 x 7,30
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

CD Media S.E. – Oddelek za podporo uporabnikom Nintendo
T: +302111060400

https://www.cdmedia.gr/nintendo-support/?ln=sl
opomba:
Izpolne se obrazec preko spleta in s tem se sproži reklamacijski postopek. UPS pride po paket in ga odpelje v Grčijo na servis.

delovnik: pon - pet: 9:30 - 17:30

​​

​​

Pišite nam

Prosim izberite vrsto sporočila: