JBL Prenosni zvočnik Boombox

Nadaljujte z izbiro načina nakupa

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.

Akcijska ponudba in ponudba Programa zvestobe sta na voljo naročnikom Telekoma Slovenije. Točke Programa zvestobe lahko koristite člani Programa zvestobe.
Včlanite se ->

Za popust s točkami programa zvestobe se morate prijaviti.
Prijavite se

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.

Za uveljavitev popusta morate zbrati vsaj točk.

Trenutno imate točk.


Prenosni zvočnik JBL odlikujejo močni basi. Uživajte v glasbi 24 ur z enim samim polnjenjem. Baterija z 20.000 mAh omogoča polnjenje dveh naprav, tako da vam nikoli ne zmanjka glasbe. Boombox je vodoodporen (certifikat IPX7) in zato primeren za zabavo ob bazenu, saj omogoča kar 30 minut predvajanja do globine 1 m. Preklapljate lahko med notranjim in zunanjim načinom predvajanja. Če vam moč enega ni dovolj, se lahko preko JBL CONNECT+ povežete s prijatelji in še ojačate zvok. Prek Bluetooth povezave lahko povežete do 2 mobitela ali tablici.

    • barva: črna
    • dimenzije: 25,45 x 49,5 x 19,55 cm
    • masa: 5,25 kg
    • vrsta zvočne postaje: prenosna
    • povezljivost: Bluetooth
    • vgrajen mikrofon: ne
    • moč RMS: 40 W (na baterije), 60 W (na AC)
    • vir napajanja: baterija Li-Ion (20.000 mAh) in 220 V
    • povečana odpornost na vodo (IPX7)
    • možnost polnjenja za 2 napravi
    • do 24 ur predvajanja glasbe
    • garancija: 12 mesecev

Cenik

Program zvestobe 24 mesecev
70 točk 24 x 17,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Program zvestobe 24 mesecev
70 točk 24 x 17,00
Pogoji
Izbira izdelkov na obroke je na voljo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije. Plačilo na obroke se izvrši prek računa za storitve Telekoma Slovenije. S tem vam omogočamo nakup brez stroškov odobritve obročnega odplačevanja in brez obresti. Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki ste naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev, tj. imate poravnane obveznosti za šest mesecev, in imate zadostno število točk. Telekom Slovenije si pridržuje pravico vrednostno omejiti ali zavrniti naročilo izdelka na obroke v PZ zaradi neporavnanih obveznosti naročnika oz. dosežene skupne vrednosti dosedanjih naročnikovih nakupov na obroke. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Ugodnost je mogoče koristiti na portalu Moj Telekom ali osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pogodba o nakupu izdelka na obroke je sklenjena z dnem prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana PZ. Čas dostave je odvisen od dneva prejema podpisanega aneksa s strani člana PZ, pri čemer si Telekom Slovenije prizadeva za dostavo v najkrajšem možnem času, predvidoma v 10 delovnih dneh od dneva prejema podpisanega aneksa, najkasneje pa v zakonsko opredeljenem roku. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij se obrnite na pooblaščene servise dobaviteljev izdelkov ali na najbližji Telekomov center.
Opombe

Telekom Slovenije, d. d., si prizadeva za čim boljšo ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletni strani www.telekom.si in v drugih javnih objavah. Kljub temu pa lahko motnja v delovanju tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako pri objavljenih podatkih, za kar se opravičujemo in prosimo za razumevanje. Napaka bo odpravljena v najkrajšem možnem času.
Podatke o napravah Telekomu Slovenije posreduje uradni zastopnik proizvajalca.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@telekom.si.
Objavljene fotografije so simbolične.

Servis

GABER PETER KASTELIC S.P.
PARTIZANSKA CESTA 8
1290 Grosuplje
T: 041 774 274

opomba: servis.gaber@masicom.net

​​

​​

Pišite nam

Prosim izberite vrsto sporočila: