Napredne komunikacijske rešitve

Poslovna telefonija je storitev poslovnega najema telefonije. Je upravljana storitev, ki združuje telekomunikacijske storitve s pestrim naborom opreme in storitev. V okviru storitve Telekom Slovenije poskrbi za priključitev, nastavitev in prilagoditev funkcij ter vzdrževanje opreme za celotno obdobje najema storitve.

​​​

Optimizirajte poslovanje​

S Poslovno telefonijo poenostavite telefonsko in video komunikacijo. Tako boste izboljšali delo s strankami in povečali učinkovitost svojih zaposlenih.


​Optimalna rešitev za vaše podjetje, saj:

  • v ceni najema je tudi osnoven telefonski aparat,
  • mesečni stroški so vnaprej znani in predvidlji​vi,
  • v mesečni naročnini so vključeni vsi stroški nadgradenj programske opreme in prilagoditve storitve po vaših željah,
  • vključena je odprava napak na sistemu in na terminalih na vaši lokaciji,
  • v ceno je že vračunano skupinsko izobraževanje vaših uporabnikov,
  • je fleksibilna storitev, saj plačujete toliko priključkov, kot jih dejansko uporabljate.


Prednosti storitve:

  • hitra postavitev,
  • hitro in preprosto premeščanje, dodajanje uporabnikov, lokacij in spreminjanje nastavitev,
  • večja dosegljivost uporabnikov,
  • več odzivnosti za stranke in uporabnike,
  • delo od doma oz. na poljubni lokaciji (oddaljena pisarna),
  • klik za klic (Click-to-dial),
  • enostavno upravljanje z uporabniškimi nastavitvami prek spleta.

Enostaven in prilagodljiv paket

Enostaven in prilagodljiv paket, v katerega so vključene najpogosteje uporabljane telefonske funkcije, kot so npr. preusmeritve in prevezave, konferenca treh itd. V paket sta vključena osnovni telefonski terminal in možnost uporabe spletnega portala za prilagoditev telefonskih funkcij

Neomejeni klici na vse uporabnike fiksnega in mobilnega omrežja Telekoma Slovenije vas še dodatno povežejo z vašimi poslovnimi partnerji.

Osnovni paket lahko kadarkoli dopolnite z razširjenim paketom telefonskih storitev, ki vključuje spremljanje statusa linij, selektivne kriterije sprejemanja in zavračanja klicev, prevzem klica, zaporedno zvonjenje, oddaljena pisarna itd.


 

​​