​Klicni center omogoča integrirano rešitev za upravljanje s podatki o poslovnih strankah z vsemi naprednimi multimedijskimi aplikacijami, ki jih omogoča IP-telefonija. S klicnim centrom lahko svojim strankam zagotavljate vrhunsko podporo ne glede na geografsko razpršenost vaših lokacij. Kadarkoli, kjerkoli, na katerikoli naprav. Klicni center temelji na IP-telefoniji Telekoma Slovenije.

Ključne lastnosti:

  • Avtomatski razdeljevalnik klicev - inteligentno usmerjanje klicev.
  • Avtomatski odzivnik - interaktivni avtomatski odzivnik in prilagojeno sporočanje.
  • Agentski in nadzorni klient - intuitiven uporabniški vmesnik za večjo produktivnost in upravljalski  nadzor.
  • Poročila klicnega centra (statistika) – poročila lahko prejemate v grafični in  tabelarični obliki.
  • Glasba na čakanju in prilagojene najave - kličoče pozdravi pozdravno sporočilo, ki mu sledijo glasba, oglasi ali periodične prilagojene najave v avdio ali video formatu. Mogoče je obvestilo o trenutnem mestu v čakalni vrsti ali predvidenem času čakanja.
  • Spremljanje in snemanje - integrirane rešitve za spremljanje in snemanje klicev v realnem času.
  • Unificirano upravljanje prek spletnega portala - enotna vstopna točka za upravljanje z vsemi  storitvami, vključno s klicnim centrom.

Klicni center vsebuje tudi lastnosti tradicionalnih klicnih centrov:

  • Prelivanje - vhodne klice je mogoče preusmeriti na posebno telefonsko številko, če pride do prelivanja čakalnih vrst.
  • Agent prijavljen/neprijavljen - klici so usmerjeni le agentom, ki so prijavljeni v sistem, agenti se lahko prijavijo v različne klicne centre.
  • Mobilnost - agenti se lahko prijavijo v sistem na katerikoli prosti lokaciji, vendar ohranijo svoje osebne nastavitve.
  • Integracija storitev - katerokoli osebno telefonsko storitev lahko predpišemo tudi agentom klicnega centra.

 

Prednosti za vaše podjetje:

  • Izboljšana storitev podpore strankam zagotavlja kakovostno serviranje vhodnih klicev v kakršnihkoli razmerah ob kateremkoli času.
  • Nadzor nad delovanjem klicnih centrov - omogočen je vpogled nad stanjem klicnega centra od kjerkoli z osebnim računalnikom in širokopasovno povezavo.
  • Učinkovito upravljanje s klici - različne politike razdeljevanja klicev, vključujoč porazdeljevanje glede na strokovno usposobljenost.
  • Zmanjševanje stroškov - agenti lahko do vseh storitev dostopajo od kjerkoli; pametna rešitev za učinkovitejšo izrabo potenciala sodelavcev brez najemanja pisarniških prostorov, dodatnih zaposlitev ali kupovanja drage strojne in programske opreme.​

 

 

Navodila za uporabo​