Avtomatski posredovalec omogoča preprosto kreiranje glasovnih izbirnih menijev, ki poenostavljajo upravljanje klicev uporabnikov. Namenjen je organizacijam, ki bi rade dohodne klice razvrstile na ustrezne osebe ali oddelke že ob dohodu in tako prihranile čas, ki bi ga sicer porabili za poizvedovanje o namenu klica in za prevezave znotraj podjetja.

Z uporabo avtomatskega posredovalca klicev lahko kličočim sporočimo tudi svoj delovni čas ali sprejemamo naročila. Avtomatski posredovalec lahko predstavlja tudi vstopno točko v klicni center. Vse nastavitve se izvedejo s pomočjo preprostega in intuitivnega spletnega vmesnika.

Ključne lastnosti:

  • preprosta uporaba in nastavitve,
  • preprosto in hitro prilagajanje glede na trenutne potrebe,
  • izbiranje po kratkih številkah, kodah, imenu …,
  • možnost nastavitve različnih menijev glede na čas dneva,
  • možnost nastavitve različnih menijev glede na koledar,
  • možnost kreiranja in nameščanja lastnih najav in posnetkov,
  • transparentna struktura,
  • možnost videokomunikacije.
  • preprosto razvrščanje dohodnih klicev,
  • prihranek časa za vaše zaposlene in klicatelje,
  • hitra preusmeritev klica do prave osebe ali oddelka,
  • dostopnost ključnih informacij za vaše stranke tudi zunaj delovnega časa.