Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Zgrešeni klici na IP-telefoniji

​Zgrešeni klic

Storitev Zgrešeni klic vam omogoča brezplačno obveščanje o neodgovorjenih klicih na izbran e-naslov ali mobilno številko.

Storitev je za vse naročnike IP-telefonije brezplačna. Vključite jo lahko na portalu Moj Telekom:

  • izberite svoje naročniško razmerje,
  • v sklopu Telefonija > Dodatne storitve kliknite Nastavitve,
  • v polje Zgrešeni klic SMS-obvestilo lahko vnesete telefonsko številko, v polje Zgrešeni klic e-poštno obvestilo pa e-naslov za brezplačno obveščanje.

Če na portalu Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.

Storitev Zgrešeni klic ni združljiva s preusmeritvijo klicev ob zasedeni liniji oz. neodgovorjenem klicu. Če želite aktivirati storitev Zgrešeni klic, morate prej na portalu Moj Telekom izključiti preusmeritev klicev.