Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Prenosljivost fiksne telefonske številke

Prenosljivost številk

Naročniki IP-telefonije Telekoma Slovenije lahko obdržite svojo dosedanjo telefonsko številko – tudi če gre za zamenjavo operaterja. S tem se boste izognili številnim neprijetnostim, ki spremljajo zamenjavo telefonske številke – od obveščanja prijateljev do menjave vizitk in podobno. Svojo številko lahko prenesete in uporabljate vse ugodnosti, ki vam jih nudi IP-telefonija Telekoma Slovenije.

Kako lahko prenesete svojo staro številko?

Novi naročniki
Pri naročilu prek klicnega centra ali pri naročilu prek spletnega obrazca označite, da želite prenesti svojo številko. Ob zaključku naročila vam bomo posredovali v podpis pogodbo, ki vsebuje že izpolnjeno vlogo za prenos številke. Pogodbo za naročilo paketa in prenos številke vrnite na Telekom Slovenije, d.d., Oddelek za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana oz. našemu monterju, ki bo pri vas izvedel montažo opreme.

Naročniki interneta Telekoma Slovenije
Prek naročniškega obrazca oddate naročilo za IP-telefonijo, internet ali Trio (paket mora vsebovati telefonske storitve) ter ob naročilu označite »Zahtevo za prenos številke«. Poklical vas bo naš svetovalec, ki bo preveril možnosti za vklop ter oddal naročilo za izbran paket ali prenos telefonske številke s klasične na IP-telefonijo.

Postopek prenosa številke je enak za fizične in pravne osebe ter samostojne podjetnike.

Vključevanje/izključevanje obvestila o klicu na preneseno številko
Naročniki IP-telefonije lahko vključite predvajanje govornega sporočila o klicu na preneseno številko prek servisnih strani, kjer je treba klikniti na področje Telefonija in tam na gumb Dodatne storitve ter dodati kljukico v okencu Vklop najavk o prenesenih številkah. Za izključitev je treba kljukico pri Vklopu najavk o prenesenih številkah izbrisati.

Obvestilo o klicu na preneseno številko

V Sloveniji je uveljavljena prenosljivost številk, zato po sami številki ni več razvidno, kateremu operaterju pripada. V Telekomu Slovenije ob klicih na preneseno številko posredujemo govorno sporočilo, ki kličočega opozarja, da kliče na preneseno številko oziroma v omrežje drugega operaterja.

Izključevanje/vključevanje obvestila o klicu na preneseno številko

Predvajanje govornega sporočila o klicu na preneseno številko vključite tako, da s številke, na kateri želite govorno sporočilo, pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 8060 in sledite navodilom. Storitev izključite tako, da s številke, na kateri ne želite govornega sporočila, pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 8060 in sledite navodilom.