​​

Povežite koledar, imenik kontaktov in svoj seznam elektronskih naslovov strank v eni aplikaciji in tako ustvarite celosten pregled nad tem, kdaj, s kom in kako poslujete. Prihranite čas, bolj učinkovito izkoriščajte prodajne priložnosti in navdušite svoje stranke. Razširite ga lahko do nivoja polno delujočega orodja CRM (customer relationship management).

Z učinkovitim upravljanjem podatkov o strankah razberite, kdo s​​​o vaše ciljne skupine, kako uporabljajo vaše izdelke in s predvidevanjem njihovega obnašanja poiščite nove poslovne priložnosti. Omogoča tudi komunikacijo s strankami prek različnih komunikacijskih kanalov (SMS, e-pošta, pisemske pošiljke).

Paketi

Cena
 

Mini

  • dostop kjerkoli in kadarkoli
  • enotna pregledna baza o vseh strankah
  • hiter pregled prostih terminov v koledarju
  • pregled celotne zgodovine stikov in dejavnosti za vsako posamezno stranko
  • avtomatsko obveščanje strank po e-pošti o terminih, sestankih, srečanjih
Cena
 

Osnovni

  • dostop kjerkoli in kadarkoli
  • enotna pregledna baza o vseh strankah
  • hiter pregled prostih terminov v koledarju
  • pregled celotne zgodovine stikov in dejavnosti za vsako posamezno stranko
  • avtomatsko obveščanje strank po e-pošti o terminih, sestankih, srečanjih
  • avtomatsko obveščanje strank prek SMS-a o terminih, sestankih, srečanjih
  • hitro in enostavno tiskanje kuvert in nalepk
  • spremljanje rojstnih dni strank
Cena
 

Standard

  • dostop kjerkoli in kadarkoli
  • enotna pregledna baza o vseh strankah
  • hiter pregled prostih terminov v koledarju
  • pregled celotne zgodovine stikov in dejavnosti za vsako posamezno stranko
  • avtomatsko obveščanje strank po e-pošti o terminih, sestankih, srečanjih
  • avtomatsko obveščanje strank prek SMS-a o terminih, sestankih, srečanjih
  • hitro in enostavno tiskanje kuvert in nalepk
  • spremljanje rojstnih dni strank
  • pregled podjetij, ki povprašujejo po vaših storitvah
  • spremljanje prodajnih aktivnosti
  • spremljanje in izdajanje ponudb
  • vodenje evidence predračunov in računov
Cena
 

Napredni

  • dostop kjerkoli in kadarkoli
  • enotna pregledna baza o vseh strankah
  • hiter pregled prostih terminov v koledarju
  • pregled celotne zgodovine stikov in dejavnosti za vsako posamezno stranko
  • avtomatsko obveščanje strank po e-pošti o terminih, sestankih, srečanjih
  • avtomatsko​ obveščanje strank prek SMS-a o terminih, sestankih, srečanjih
  • hitro in enostavno tiskanje kuvert in nalepk
  • spremljanje rojstnih dni strank
  • pregled podjetij, ki povprašujejo po vaših storitvah
  • spremljanje prodajnih aktivnosti
  • spremljanje in izdajanje ponudb
  • vodenje evidence predračunov in računov
  • spremljanje trženjskih kampanj
  • spremljanje reklamacij
  • možnost povezave z aplikacijo za masovno pošiljanje e-pošte, s spletno stranjo, s sistemi ERP
  • enostavna priprava poročil za pregled aktivnosti ali priložnosti

Prikaz funkcionalnosti

Potni nalog

Program za izdelavo potnih nalogov omogoča enostavno izdelovanje, urejanje, tiskanje, obračun in izvoz vseh potnih nalogov.

Namenjen je vsem, ki želite imeti urejene potne naloge na enostaven, hiter in učinkovit način. Z rešitvijo Potni nalog do vseh podatkov dostopate od kjerkoli in kadarkoli, vsi podatki pa so zbrani na enem mestu. To pomeni, da boste lahko do celotne zbirke potnih nalogov prišli tudi, ko ne boste v pisarni – prek mobilnega telefona, računalnika ali tablice.

Storitev Potni nalog lahko dodate kateremukoli paketu Poslovnega adresarja.

Že za 9,76 € na mesec na podjetje

Ključne lastnosti

  • Spremljanje strank

    Pregled vseh preteklih aktivnosti v zvezi s stranko.

  • Avtomatsko obveščanje

    E-poštni in SMS-opomnik o naročenih terminih, obvestila o akcijah.

  • Organizator

    Upravljanje urnika zaposlenih, jasen pregled prostih terminov, delegiranje nalog z vnosom v koledar.

  • Dostop od kjerkoli

    Možnost uporabe prek osebnega ali tabličnega računalnika in pametnega telefona.

  • Tiskanje kuvert

    Enostavna priprava baze naslovnikov za pošiljanje pošte s funkcijo samodejnega oblikovanja dokumenta za tisk kuvert.

  • Tehnična podpora

    Uporabnikom zagotavljamo podporo s kratkimi odzivnimi časi in učinkovitim odpravljanjem težav.

Stranke o nas

 

*Vsi naročniki poslovnih paketov (Osnovni poslovni paket, Napredni poslovni paket, Napredni poslovni paket 300, Poslovni paket telefonija in internet, Poslovni paket mobitel in internet, Poslovni paket internet, Poslovni komplet telefonija in internet, Veliki poslovni paket) so upravičeni do 20 % nižje mesečne naročnine za eno ali več izpostavljenih storitev iz Pisarne po meri. Ugodnost je brez vezave in velja v času sklenjenega naročniškega razmerja s poslovnim paketom. Navedene cene so v EUR in vključujejo DDV.

 

Prodajna ponudba za storitev Poslovni adresar