​​​​​​  


Obveščamo vas, da je s 1. 6. 2016 portal Moj Telekom nadomestil portal Debinet in Debinet PRO.

Kot dosedanjemu uporabniku portala Debinet vam sporočamo, da portal s 1. 6. 2016 ni več dosegljiv. Uporabniki, ki ste imeli omogočen izpis pogovorov (izpis pogovorov na portalu Debinet je bil ob predhodnem naročilu mogoč za pretekla dva meseca), lahko izpisa za mesec april in maj preverjate na portalu Moj Telekom.


Moj Telekom


Upravljanje
z razmerji

Nadzor
porabe

Mesečni
računi

Program
zvestobe

Portal Moj Telekom vam omogoča, da na enem mestu enostavno in varno upravljate z naročniškimi in predplačniškimi razmerji za mobilne in širokopasovne storitve, ki jih uporabljate pri Telekomu Slovenije. Upravljate s svojimi naročniškimi razmerji, dodate tudi predplačniške številke Mobi, vklapljate in izklapljate dodatne storitve ter koristite ugodnosti Programa zvestobe.

Podrobneje

Registracija na portal
S 1. 6. 2016 vam je kot naročniku Telekoma Slovenije omogočena registracija na portalu Moj Telekom, na naslednji način:

  • Opravite prvo registracijo in prijavo na portal Moj Telekom ter izberite možnost Pridobi Telekom ID
  • Potrebujete šifro naročnika SPP, ki jo lahko pridobite prek sporočila SMS
    (v SMS vpišete ključno besedo SPP, presledek in svojo davčno številko ter SMS pošljete na številko 1919).
  • Kodo Telekom ID lahko prevzamete po pošti, v Telekomovem centru ali takoj z digitalnim potrdilom.
  • Po prevzemu kode Telekom ID izberete Vpiši Kodo Telekom ID in zaključite potrebne korake.

Tako ste si zagotovili enostavno in varno upravljanje s svojim razmerjem. Naročniki z več mobilnimi in širokopasovnimi razmerji pri Telekomu Slovenije s kodo Telekom ID pridobite dostop do vseh svojih razmerij hkrati.

Če Moj Telekom že uporabljate, ste s prehodom k Telekomu Slovenije pridobili dostop do podatkov o svojem mobilnem razmerju brez dodatnega urejanja, za dostop je dovolj le prijava na portal.

Debinet PRO

Po 1. 6. 2016 portal Debinet – pro ne bo več dosegljiv. Uporabniki, ki ste imeli omogočen izpis pogovorov, boste izpis pogovorov za preteklo porabo lahko preverjali na portalu Moj Telekom. Izpis pogovorov, opravljenih po 1. 6. 2016, je mogoč le z naročilom storitve Razčlenjeni račun, in sicer z izpolnjeno vlogo za izdajo razčlenjenega računa . E-razčlenjeni račun je na voljo na portalu Monitor. lahko pa se odločite tudi za tiskano obliko.

Izpis pogovorov na Monitorju

Izpis pogovorov, opravljen po 1. 6. 2016, je mogoč le z naročilom storitve Razčlenjeni račun, in sicer z izpolnjeno vlogo. Izbirate lahko med tiskano obliko razčlenjenega računa ali elektronsko obliko, ki vam je dosegljiva na portalu Monitor.

Na spletnem portalu Monitor lahko vsi uporabniki preverite informativno porabo tekočega meseca, specifikacije za pretekle mesece, naročniške podatke (naročniški paket, PIN in PUK, seznam aneksov, podatke o ugodnosti Moje tri številke, vključene storitve) za vse vaše številke (Družinski bonus, MPO in podjetja).


Za dostop potrebujete:
  • osebno geslo ali
  • Telekomov e-certifikat ali e-certifikat izdajateljev ACNLB (Klik Nove Ljubljanske banke), Halcom, SiGen in Pošte Slovenije



Podrobnejše informacije o ponudbi in ugodnostih Telekoma Slovenije so vam na voljo na spletni strani www.telekom.si. Lahko tudi pokličete na telefonsko številko 041 700 700 oz. nam pišete na e-naslov info@telekom.si.